Test av e.

ANVÄNDER DU:
mascara? - ibland, händer väl.
kajal? - om det behövs ;)
foundation? - inte dagligen, vill jag gör jag det.
läppstift? - öö nej ?
läppglans? - nejj..
plattar håret varje dag?- ibland, om jag känner för det.
parfym? - ja ,

HAR DU:
mobbat någon? - nej , är inte sån.
kompisar som är lika i sättet som du själv? - njapp , både och.
killkompisar? - men ja såklart.
tjejkompisar? - japp såklart.
bästakompisar? - Vendela ! Och massor av jättebra kompisar. 
har du msn? - jhapp ! (:
har du lunarstorm? -  nej , har haft.
har du bilddagboken? ja såklart !

BRUKAR DU:
bli sur för ingenting? - nej , inte precis.
Skratta åt ingenting? - ja , så dålig humor som jag har xB
Gråta minst en gång i veckan? - nej , gör det inte regelbundet.
Skrattar när någon ramlar? -  om den skrattar ja , om inte nej.
skratta så tårarna rinner? - ja oftast,
för det mesta ha kul i klassrummet? - ibland.
ha suddkrig på lektionerna? -  nej, skjuter bara sudd till Charlie, ibland.

ÖVRIGT:

Har du pojkvän ? - inte just nu , x(
Vad ska du göra ikväll ? - vilken tid ?
Är du ofta seriös ?-  nja , så ser jag det inte, när jag behöver det försöker jag.
Gillar du att kramas ? - självklart :) , vill du ha en liten kramis ? (aa)
Gillar du att pussas? - jag älskar det ! xD
Hur många biologiska syskon har du ? 5 ;)
Har du utlänska föräldrar ? - Nepp , ;)
Saknar du någon ? - min bror som är död :/
Mjukisbyxor eller jeans ? -  tajta jeans ute, mjukisar inne.
Bada eller sola ? - Sola först sen bada , sen sola igen !
Har du fräknar ? - ehh , neej det har jag verkligen inte !
Favorit godis ? - allt godis rawr xD , men har typ godisförbud nu ! :/
Anser du att du är stark ? haha , jag är jättesnabb för att jag har benmuskler men jag klarar inte av en enda armhävning ;)
Är du kittlig ? - jättekittlig.
Har du en digital kamera ? - neep , inte egen.
Vad har du på dig nu ? - jeans , tröja !
Hur mår du ? - jag mår bra , sj ?
Vad kan inte du leva utan?  Mina nära och kära !
Vart har du ont ? - tungan , överallt.
Vem vet mest om dig? - mina föräldrar , vendela :D
Tänker du gifta dig ? - Ja , jag bangar inte om han är rätt !
Är du förlovad ? - prinsen har inte kommit jjust nu !
Har du pussat någon den här månaden? neehj : / .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0