e här.

hellohja !
Det är miss.e.  här. Jag hade inget å göra , så jag tänkte att jag skulle in och skriva på min och v 's blogg !
Så nu sitter jag här och skriver , jag vet inte vad jag ska skriva. Allt möjligt var kanske ett förslag men vad är det då?
Idag har jag iallafall varit i skolan , sen har jag vart med Pauline och gått med hennes hund -.- . Sen har jag inte gjort så mycket , suttit vid datan och ätit en apelsin och druckit lite Juice. Jag kommer nog vara inne här och skriva ganska ofta. Annars har man ingenting att läsa, kanske ganska svårt namn att hitta på att söka på menmen !
Det var nog allt för mig vad jag kunde komma på ! ;) . Kommer inte på något som är speciellt kul å skriva om !

jappjapp , det var allt för miss.e !

/ kramar e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0