TJUBBA , V HÄR !

Hur äre ? Med mig är det fint.. Klockan är 7.40 och jag ska snart till skolan. Och förlåt att jag inte skriver här , som jag inte gjort på länge nu. Jag glömmer , liksom som på min egen blogg också. Ni vet ju den här bloggen är ju V & E ' s blogg.

Men aja , jag har bytt spanska tid. Kan jue vara mer med min käre E då. Plus att det blir lättare , så får man hela måndagen ledig , det är man jue ändå inte på torsdagarna. Innebandy. Jusste , vi ska på cup med laget. Jag hade nästan precis slutat bandyn förra året mitt lag åkte. Men förra terminen började jag igen , vi ska till örebro. Längtar som fan dit.

Aja , nu ska jag sluta babbla och fortsätta göra mig i ordning. he det bra , see yah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0