Shululu !

Hejsan Hoppsan !

Det är e som talar , eller nej skriver.

Jag har aldrig hunnit skriva. Lksom härom veckan hade vi 6 olika läxor , på 5 dagar.
Det var väldigt stressigt.. men nu skriver jag i allafall !

Just nu är jag ganska sjuk , jag är täppt i näsan. Har haft ont i halsen.
Sen hostar jag som in i bangen !

Hur är det med alla andra dåe ?      Bra eller ?
Just nu är jag trött ;) Jag vill spela innebandy !
Jag vill dansa & sjunga. Men man kan som sagt inte
göra allting samtidigt ! Det är tråkigt , man skulle ju vilja det.
Dansa och sjunga kan man göra samtidigt men innebandy och sjunga ?
Nej man kan bara koncentrera sig på en av dom sakerna.
Dansa och spela innebandy går ju inte heller eftersom man springer hela
tiden , eller ja om man är uppe som jag är. Inte center men forward eller hur det
nu stavas.

Jag hinner aldrig sitta vid datorn.
Hinner du det V ?

Men jaja , det var nog allt för mig jjust nu !
Eller..

Juste , att jag vill åka skridskor , fast det har jag ju heller aldrig tid med !
pluttar också !

Jaja , nu var det allt för mig .

Seeya ! <3  // e 

E klass gjorde smoothie ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0