22209

Jag längat som fn till örebro ! ( örebrocupen med laget ). Det ska bli grymt kul.

Vi vann matchen idag , men shit vad surt - det var bara en vänskapsmatch.. Men jag var målis , eftersom att vi inte hade ngn målis så jag fick hoppa in. Det var första gången , jag tyckte själv jag var rätt duktig. Men det var varmt , varmt som fn.


Imorrn tar jag eventuellt tåget till min kära syster och hennes familj. Min syster är lite sjuk , därför är det ett "eventuellt".  Det ska nog bli roligt , eftersom att jag älskar att vara hos min syster . Det är roligt att vara i en småbarnsfamilj.


I skolan i onsdags var vi och såg "billy elliot" , den var rätt bra , svår att förstå ibland , och jag gillar inte den sorters film. Så man kan ju inte precis säga att det är min favorit film.

Nu ska jag äta , shuubu , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0